CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

11 February 2012

Menu tengahari 06 Feb 2012

Sekejap sahaja 7 hari berlalu...masa amat berharga jika berada di kampung..dikesempatan yg sempat ibu masak-masak buat keluarga..menu tengahari ini sebelum bertolak balik ke putrajaya..ada sayur lemak petola, sotong brown masak merah, ikan gelama masin, ikan kerisi & cermin goreng, budu bersama kacang botol, ikan bilis goreng bercili dan kailan ikan masin..agak meriah jugak dan air sirap laici..
Kids Chef yang rasa dulu..
Amat sukakan mug biru ni..amna cakap mug ni dia punya..sebenarnya mug c.na..nak buat macam mana dah dia suka..

Air sirap laici..laici tenggelam kat bawah

4 comments:

DiyanaDaniel said...

Rajinnya ibu amna masak...banyaknya lauk..x nak jemput cik umi lunch sekali ke...huk huk huk

Amna Faqiha said...

DD: hehe sekali sekala balik kampung k.omi..boleh jer k.omi nak dtg..dtglah kat presint 9..

~~AzaLea~~ said...

bile presint 9 nk wat open house? lame gak tak rasa air tangan ibu amna...

Air tangan yer... bkn air basuh tangan... hehehehehe...

gee ryder said...

banyaknye lauk!
sedap2 lak tu

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna