CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

23 December 2011

ƸӜƷ.¸¸¸.••..ƸӜƷ..••.YANG MANA SATU IDAMAN KALBU ••.¸¸¸.ƸӜƷ.¸¸¸.••..ƸӜƷ.¸¸¸.••..ƸӜƷ

Bukan senang nak buat pilihan Taska / Tadika anak-anak...macam nak masuk tahun 1 pun ada..
tahun depan 2012 Amna dah nak  masuk 4 tahun  ..kena buat pilihan nak masuk Tadika..sebelum ni kat Taska Sri Perdana, Presint 9..dari umurnya 3 bulan hingga sekarang..kalo masuk 4 tahun kn tukar Tadika Sri Perdana kat bawah blok rumah..lagi senang tapi memandangkan kontrak tadika tamat pd tahun ni..kena pindah kat Flat Hijau(Harmoni) ..mcm jauh plak nak menghantarnya..lagi pun mcm nak hantar tempat lain..so aktiviti meninjau tadika-tadika yang berdekatan dengan rumah..banyak kat Presint 9 tapi jauh jugalah..dlm banyak tadika ibu sempat pi 3 tadika sahaja..antaranya:

Tadika Ilhamputra / Alam Ria Kids

ALAMRIA KIDS, PT 830, JLN P9/B, PRESINT 9, PUTRAJAYA 

Macam menarikkann:
RESGITRATION FEE : RM 100.00
BOOKS : RM 350.00
UNIFORMS : RM 150.00
MISC : RM 100.00
INSURANCE : 20.00
ADVANCE FEE (DEC.) : RM 400.00
MONTHLY FEE : RM 400.00
TOTAL: RM 1520.00



2nd:

(kalo putrajaya tak ada fotonya)


Krista Putrajaya, Precinct 9


No.13 Jalan PA/5 Precinct 9 62250 Putrajaya, Selangor
Email: kristaputrajaya@yahoo.com
Person In Charge : Pn. Asma Laili
Tel : 03–8888 5051/012–324 5425/03-8888 5051

REGISTRATION : RM 100.00
SCHOOL UNIFORM  (2 PAIRS) : RM 90.00
INSURANCE : 10.00
MONTHLY  FEE (JANUARY) : RM 470.00
MONTHLY  FEE (NOVEMBER) : RM 470.00
½ YEAR STATIONERY, BOOKS, TEACHEING MATERIALS, ETC:  RM 500.00
SPORTWEAR (1 PAIR) : RM 35.00
TOTAL: RM 1675.00

3rd:
TADIKA ISLAM MUHAMMAD AL FATEH (TAFIST) & (MAFIST) 
DULU DI KENALI DARUL QURAN AL FAAQIHIIN.
(Membentuk Generasi Cemerlang Duniawi & Ukhrawi)

BLOK KUARTERS KERAJAAN


DEPOSIT: RM 150.00
PENDAFTARAN: RM 50.00
TAHUNAN: 50.00
BULANAN: 150.00
TRANSIT: 150.00
VAN: RM 10.00
( DR TADIKA KE TRANSIT, UTK AMBIL DAN HANTAR DR RUMAH DI SEDIAKAN BAYARAN IKUT KAWASAN)
BUKU: RM 100.00
UNIFORM: RM 40.00 (SEPSG)
IHTIFAL: RM 20.00
LAIN-LAIN: RM 80.00
JUMLAH: RM 860.00 + RM 10.00 (VAN)
= RM 870.00.
Kalau dekat Presint 2 ibu berminat Cendikawan, tapi kalo kerja sebelah sana oklah..tapi dok Google2 sampai umur 4 tahun shj..yg lagi teruja Aliff Ceria tp jauhh bebenar Presint 18 nuu..Vonad kat Presint 15 pon blh tahan...KEMAS & Perpaduan apa kurangnya..yg kurangnya sampai tengahari dan ibu tak boleh nak mengambilnya..huhuhu













4 comments:

rosmona said...

kak.. sya pon tgh pening nk fikir ni...dalam kepala mungkin saya letak kt mafist kot..dekat sikit.lagi pon die baru 4 tahun. tak mo berat2kan otak die sgt..bawah umah kite tu tadika perpaduan nk amik..dengarnyer la.. tolong saya kak... pening lagi ni.. masih tercari2 lagi ni..

Amna Faqiha said...

oho..ros..kat sana abiss kontrak jg eh?..kat sini tadika dh pindah flat hijau..taska sambung smpai ujung thn ni..pastu may b akn smbung sethn lg..meh ler kite antor TAFIST/MAFIST.. mesti sekelas dgn amna..akak dh daftar semlm..kalo lewat katanya takut penuh..pi booking dulu pon blh..ada tgk kat pintu tadika perapduan nk msk ..sapa cpt dia dpt..pastu nk lam 25 org..biasanya separuh hari kann

gee ryder said...

survey2 jgn tak survey. semoga dpt yg terbaik!

Amna Faqiha said...

gee: dh cari2 tu..resultnya pilih yg plg dekat dgn rumah

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna