CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

18 December 2011

Main masak-masak

Hari Sabtu berjimba-jimba di Alamanda ..dok kat rumahh panass jer air tetiba tak ada..ini budak baru baik demam..so..ibu ada niat nak belikan dapur masak2 untuk amna..pergi cuci mata kat Toy'R'us ..ada 2-3 pilihan..last2 terjumpa yg Barbie punya brand..sambar lah satu..dulu pernah terkena kat sini beli playdoh..harga lain bila scan lain plak..yg tu tak pa bayar jerlah..ni 2nd kena lagi..dkt 30 henggitt tuuu..hanginn nihh..boleh dia jawab baru naik..tak kisah lah baru naik..ker nak naik lagi ker ..jgnlah kat kotak tu lain..scan lain..biasanya aku senyap kali ni aku cakap lah mana boleh mcm tue..senang2 jer..tau la kedai korang ..nak naik turun suke hati..tp pastikan lah label kat kotak cepat2 kau tag regaa baru...kannnn
Bergaya di samping dapur baru..masak rajin2 ..kemas pun kena rajin tauu..mahal tau dapur kakak..mahal dr dapur ibu muehehhehe


2 comments:

AzaLea said...

amna dh berjaya masak pe jer kak??

Amna Faqiha said...

banyakk..masak telur, rebus air, rebus jagung, tom yam, sup ayam, nasi etc hehehhe..boleh la auntie lea & uncle nk mai makannn..

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna