CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

25 July 2009

Pagi tadi (25/07) Tok Su sekeluarga datang ke rumah Amna di Putrajaya..Toksu Amna nie tinggal di Putra Height Subang Jaya. Sebenarnya Tok Su dan Ibu Amna dah bercadang dari semalam lagi untuk berkelah di Taman Botani..So pagi2 lagi ibu dah goreng bihun dan buat air Soya..Sementara Tok Su plak beli KFC dan nasi lemak..Kami bertolak dari rumah ke Taman Botani lebih kurang jam 12 tengahari. Amna macam biasa laa...seronok.. sebab ada org sentiasa dukung dia..

Masa baru sampai kat Taman Botani

Sesi makan2 bermula

Amna makan roti jea...kecian dia

Ibu bergambar nga Amna

Anak2 tok Su sedang "berposing"

Amna dan Anak2 Tok Su

video

Perkelahan di Taman Botani
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.........................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Balik dari Taman Botani...Singgah sekejap kat Taman Warisan Pertanian..untuk pengetahuan semua...skg nie kat Taman Warisan nie..ada pesta JOM MAKAN BUAH kira ok jugak laa harga buah-buahan yang di jual kat situ

Tok Su sedang membeli buah-buahan

Ibu sedang tunjuk buah apa tu kat Amna tu?

Bergambar dengan anak2 Tok Su.

Rambut Amna dah boleh di ikat skg nie

17 comments:

rosmona said...

alah tomeinye amna ikat rambut..makin debab pulak 2..

gee ryder said...

kt tmn botani tu ble piknik2 yer..
tp org putrajaya blela, dekat jer hehe...

cutela amna tocang 2gitu..kemas jer

Amna Faqiha said...

rosmona,
nk kata debab x juga, makin susut adala, spatut naik 9kg tp checkup aritu 8kg je..ni dk selsema x brhenti2 lg..harap ok la mnggu ni..

Amna Faqiha said...
This comment has been removed by the author.
Amna Faqiha said...
This comment has been removed by the author.
Amna Faqiha said...
This comment has been removed by the author.
Amna Faqiha said...
This comment has been removed by the author.
Amna Faqiha said...

gee ryder,
a'ah boleh..kat tepi tasikk ada laman bleh santai2,
alah gee org jauhh pun bleh datang..apa salahnya..selamat datang berkelah..hikhik

DYLA said...

tomey la ikat mcm tu...

ada ye getah yg utk baby ni.. nanti nak pi bli utk inas

Amna Faqiha said...

DYLA,
a'ah ada..kalo yg biasa beli saiz yg kecil skali n yg mcm amna tu skali ngan band kt kepala tu..kat giant murah saja..rm3.90..

Sayang Sokmo... said...

Wah! behnyer picnic kat situ yek! kalu Amna pegi lagik bgtau yek bleh la kita join ... amna memang pandai posing laaaa..comeyyy!!!

mama tisya said...

salam..


pls vote for me di http://sereniety.blogspot.com/ utk Breastfeeding Photo Contest 2009 tq..my code BPC20 - Aimi Shalfarina aka mama tisya

MUFC MALAYSIA said...

Tomeynya Amna Faqiha

Amna Faqiha said...

sayang Sokmo,
okeh beyehhh....nanti leh pi kelah samo2

Amna Faqiha said...

mama tisya,
okeh ibu amna udah vote..smoga berjaya ya..

Amna Faqiha said...

MUFC MALAYSIA,
ma kasih..idup MUFC MALAYSIA..ayah amna pon minat MU gakk..amna pun sukee ngan bola

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

best makan2 berkelah cam nih

teringat kenangan bloggers berpicnik....

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna