CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

05 July 2009

Har ini Amna ke Majlis perkahwinan kawan sekerja Ayahanda kat KL. Lokasi majlis tersebut di Jalan Peel Cheras...Awal2 lagi Amna dah sampaikat dewan tersebut...maklumlah ayahanda nak tolong apa yang patut untuk melancarkanmajlis tersebut....sementara tu amna dan ibu jadi "tukang Perhati" jea..
kedua2 mempelai sedang di arak ke dalam dewan
Amna dan ayahanda bergambar dengan pengantin di meja "santapan pengantin"

Auntie Jaja pun turut bergambar dengan Amna

suasana di dalam dewan dipenuhi tetamu jemputan

Sebelum berangkat pulang, bergambar untuk kenang-kenangan dulu..

Amna dan Ibu

Amna dan Ayahanda

Pic terbaru Amna di usia 8 bulan...emm semalam ,umuq Amna cukup 8 bln.

16 comments:

yginsaf4 said...

chomeyyynyerr..

Ena Qaisya said...

pesal masam ngat Ibu tu hehehe

Amna Faqiha said...

yginsaf4,
ma kasih ...pengantin ke amna yg comey ni hehehe

Amna Faqiha said...

Ena Qaisya,
sebab minum air asam boi..hehehe

Puan Gee said...

salam kenal...
cntknya amna..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

amna makin gebuuuuuuuuuuuu

Amna Faqiha said...

Puan Gee,
salam kenal juga..thanks sudi jengok blog ini

Amna Faqiha said...

[yAN!e][pUTraJAya],
mana lebihhh geebuuuuuuu acu yanie ke amna?..hikhikhik

az_one46 said...

a'kum

Amna bila pulok nak balik kapong

gee ryder said...

amna gi mkn nasi minyak yer?

rosmona said...

besar dah amna kak.. rambut pon dah panjang..

Amna Faqiha said...

Az_one46,
w'slm..amna tunggu pokcik One lah meh amik amna..bilo p.One nk mai p.jaya plak..hehehe
kalo dok gak insyaAllah amna balik rayoo nih laa..da boli tikett 16.9.09

Amna Faqiha said...

gee ryder,
a'ah ado nasi minyak tp ibu n ayah je la yg makan..amna tgk sajoo ;-)

Amna Faqiha said...

rosmona,
dah besauu anak dara pujaan hatiku sorang nih..hikhik bkn stakat rambut, akal pon pnjg gak memacam dia buat skrg nih..

idasm said...

dah genap 8 bulan dah amna yea..
lama auntie ida tak jenguk kat blog amna ni..
seronok auntie tengok gambar2 amna masa balik kampung.
amna ni byk betul xtvt nya yea...
bertuah amna....

Amna Faqiha said...

idasm,
heheh tulah untung dan alhamdulillah krn amna ada cik na n cik ni yg sudi melayan n bw amna jenjalan..juga buat ummi zah sekeluarga yg slalu jd teman setia ayah n ibu amna ;-)

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna