CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

17 May 2009

Dah pandai pandang kamera bila nak bergambar
Amna, cik Na, Cik nie dan ibu bergambar dalam Jusco Equine Park
Sri Kembangan
Amna tengah tengok ikan masa ibu dan cik Naa buat Spa Ikan kat Jusco

skg dah boleh minum susu sendiri tanpa bantuan

Bergambar ngan cik nie tepi Tasik Putrajaya

video

Amna tengah minta Sarapan

8 comments:

Azizah said...

rinndu sangat2 kat Amna lah

gee ryder said...

sngla ibu amna..xpyh nak pegangkan botol susu amna lg...
dulu kalo dlm stroller saya sendalkan je botol aqeel ngn napkin atau pun bantal hehe

Amna Faqiha said...

Azizah,
Amna punn renndduuu kat Ummi Zah n family..

gee ryder,
kalo ikutkan memang senang tp kasihan berat botol tu, sy pegang jg kalo dah nak abis susu bleh la bg dia pegang

Ena said...

wahhhh wat rawatan Fish SPA ek..
tak geli ke heheheh
Amna, pasni mintak makan McD ek ihiks..

Amna Faqiha said...

Ena,
mula2 tuu gelii gak, jap je gelinya..tp tahann lahh..pastu okeh..best plak rasenya..
cubalah kalo jumpa spa ikan nih..

idasm said...

wah... blog ni penuh dgn aksi amna... cayalah...
seronok yea amna .. sentiasa jalan2...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

mama amna..
bila nak jumpa ni kak
dlam kawasan putrajaya jer nih
hehhehe
SPA ikan di jusco mana kak?
teringin arr acu yanie nak try

hehehhe

Amna Faqiha said...

idasm,
trima kasih sudi singgah blok nih..
a'ah kengkadang jek..shian kat dia borim dk umah hehe ;-)

[yAN!e][pUTraJAya],
buleh2..dekatttt jek jalan ckit da jumpa..time jualan x penah lak trserempak..
blehh arr acu yanie try..kat jusco sri kembangan..dokatt sajokk..tahan kaki jer ;-)

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna