CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

24 May 2009

Dah dua minggu Amna tak kemana2...minggu lepas ibu bercadang nak bawa amna ke KL cari sesuatukat Uda Ocean (UO) tapi bila fikir Virus H1N1 tengah merebak,so tak jadilah nak ke sana...maklumlah kat KL macam2 presis orang ada.risau jugak...so minggu nie bawa Amna jenjalan kat sekitar Putrajaya jea..
Pic terbaru "Mak Su Ajie Na"

Ronda2 dengan Ibu dalam Mydin Presint Diplomatik Putrajaya

"Ibu pandang kemera Bu..Ayahanda nak ambil gambar kiter tu"

Koleksi gambar Amna Faqiha

video

Amna dah mula gatal2 GUSI

11 comments:

PerantauSepi1306 said...

:D siap pakai tudung kecit tu ..

edrina said...

amboi shedapnya geget tu.. hihi..comei geyam tau..ingat kat baby qaireen..

Ena said...

wahh tomeinye..
tak rimas plak dia pakai tudung tu ek...

Amna Faqiha said...

PerantauSepi1306,
jadi model tudung kt mydin..bleh kan mydin ahaks2

edrina,
semua benda dia dapat n masukkan dlm mulut, sabar2 x lama lg dpt jumpa bby qaireen yg chumel..

Ena,
pakai skjap jer tuu Ena..jd model mydin ;-)..kalo ikutkan memang rimas..maklumlah x bleh panass dia mudah naik ruam..

@mien...mien.... said...

hai ibu amna faqiha,

sy ade add awak ya...nti leh kt share cite pasal si cilik..hehhehe

Amna Faqiha said...

@mien...mien....,
trima kasih..boleh2..nama alya sama ngan spupu amna tp dia alya aisyah

gee ryder said...

amboi comelnye pakai mini tudung tu heheh
mcm anak buah saya jer, dia pnh pakai tudung tu gak...takde lak di rimas..dia biar jer..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

nak tudung biru mcm amnaaaaaaaaaaaaa.....nak jugakkkk...

=(
uwaaaaaaaaaaaaa

Amna Faqiha said...

gee ryder,
hehe tu ar geraamm tgk..makin nampak pipinya yg montel tuu

[yAN!e][pUTraJAya],
hikhik..alahai acu yanie berkenan ehh.. nanti ibu amna belikan skali yea....jgn nangis2..jauhh nk p cheras nk pujuk..;-)

rosmona said...

alah tomeinye adik amna pakai tudung...sejuk perot ibu..

az_one46 said...

bertambah comel anak saudaraku sorang nie yea

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna