CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

29 March 2009

ZIARAH AF
Hari ini (29/03/09) Atuk dan Nenek ibu Amna datang ziarah Amna..mereka datang untuk lihat Amna ...maklumlah sudah lama mereka tak tengok Amna..last sekali mereka tengok Amna 3 bulan lepas...Masa Amna pulang bercuti minggu lepas tak dapat jumpa mereka berdua kerana mereka datang ke KL. Mereka berdua datang ke rumah Amna di Putrajaya dengan Tok Su sekeluarga..Hari nie ibu Amna masak masakan kampung..antaranya..Sayur lemak keladi dengan udang, ikan percik, kerabu jantung pisang,sambal udang petai dan pucuk paku goreng..
Atuk dan nenek ibu Amna

Selamat menjamu selera, tambah2 jangan malu2 yea

Masakan kampung yang ibu Amna sediakan

Anak2 Tok Su bergambar dengan Amna

Stroller kawan Tok Su bagi kat Amna....thanks

Lain kali Tok Nek datang lagi...dok baik2 yea

Gambar terbaru Amna Faqiha

video

Amna sekarang dah pandai buat buih kat mulut, ibu Amna runsingkerana pepatah orang tua ada mengatakan, apabila anak kecil dahpandai buat buih menandakan rambut ibu akan gugur..(betul ker?)

14 comments:

DYLA said...

cantiknya baju amna...

oo dah pndai buat buih mulut ye.

baby AF said...

biasa2 aje..ape kurangnya inas..byk tuuu ibunya nyoping ahaks2..

buihnya da lama kt bibir skrg da pndai sembur2 "bu bu bu"..suke nengoknya..

Liana said...

hehehe.. Comel Amna nie... Masa Husna dulu..memang rambut ummi dia gugur dengan jayanya! Sampai nipis ler rambut! huhuhu...

gee ryder said...

sdp tu masakan kg...terliur dh ni

baiknye kwn toksu siap bg stroller...
btuah amna :)..
jaga²..rambut ibunye akn gugur nti hehe

baby AF said...

Liana,
tu risau gak tp nk wat mcmmana kan..ibu dah ready awal2 gunting rambut siap2 hehehe

gee ryder,

;-)..hikhik alhamdulillah..murah rezeki amna..
tu arr..sib baik ibu dah maintain trim rambut awal2 ;-)

edrina said...

sedap nama amna.. secomel org nya :-)

mmg akan ada rambut gugur coz masa ni kiter hilang banyak nutrien dlm badan sebenarnya.. :-)

zieha said...

terubat windu tok gan nek....

baby AF said...

edrina,
;-), a'ah itu suratan @ kebetulan..org2 tua yg cakap n biasanya dlm masa yg sama trjadi ..itu kebetulankann x der baby pun gugur jg..heheh

zieha,
a'ah dlm pantang aritu last jumpa.. amna ni cicit yg k 6 sebelah ibu..huhu smoga tok n nek pnjg umur dpt tgk amna membesar..amin

CoNniE said...

Bestnyer atok n nenek dtg... masakan pon nampak menyelerakan.. kite baru je balik dr kg, mmg puas la dpt pekena masakan mak..

owhhh Amna sooo cute...

baby AF said...

tok n nenek ibu datang..merangkap moyang kpd amna..
ooooo ;-( sedihnyaa da lama xdpt makan masakan mak huhuhuhu rendduunya masakan air tangan seorang insan bernama EMAK..

PerantauSepi1306 said...

uihhh sodapnye juadah kampung tu ;D

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bila tgk pic2 nih
rindu mak ayah di aloq staq...
uwaaaaaaaaaaaaaaa

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

baby AF said...

PerantauSepi1306,
;-)kalo ado ulam, smbal belacan & budu uuhh x terkatoo..hikhik

[yAN!e][pUTraJAya],
sama la kito pn winNNduu gak kt bat n mak kt kampunggg nuuuu...

cik nAa aMna said...

uwaaa...sedihnye cik naaa..
cik naa pn windu sgt nk mkn masakan mak kita..
nsib baik la air tgn mak turun la gak kt cik ni ckit2..trubat la gak windu..
huhu..sdihnyer...:(

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna