CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

08 March 2009

TOK SU DAN ANAK2...?
Pagi tadi (8/03/09) Tok su dan anak2 datang ziarah Amna Faqiha.Sebelum tu kira2 pukul 5.30 pagi cik Naa baru sampai dari kelantan..kira2 meriah jugak la suasana hari minggu kali nie..kalau tak Amna di temani oleh ayah dan ibu sajer..pagi2 lagi ayah Amna pergi ke pasar kat Presint 8 membeli apa yang patut.Ibu bercadang nak buat kuah laksa penag dan laksam kelate..

Laksa dan laksam yang ibu sediakan
Anak2 Tok Su sedang bermain ngan Amna Faqiha

Ibu ,Amna , Cik Naa dan anak2 Tok Su bergambar depan Parkson kat Alamanda
Anak2 Tok Su bergambar sakan kat Alamanda

AF dah nak cuba makan aiskrim

Tok su dan cik Naa sedang menjamu selera di food court Alamanda

Ibu, Cik Naa dan Ayahanda

6 comments:

gee ryder said...

dah masak laksa n laksam tu kirim sini sket yer :)

CoNniE said...

amboiii... menyelerakn sunggug tgk aiskrim tum... Amna pon mcm berminat nk mamam.. heheh..

baby AF said...

gee ryder: beresss...bisa di atur.. ;-)
dik amna kim salam kat abg aqeel..

baby AF said...

CoNniE: hai..a'ah..amna jd model ais..sojuk2 smpai bibirnya..yummy2 tp ibu x kasi amna mkn..cebab amna kecik lg..

Auni said...

Bestnya tgk ABC tu...pipi amna pun tembam macam ABC tu jugak..hehe..

Bila kak kyra nak rasa laksa n laksam yg ibu amna masak tu...macam best ajer...

baby AF said...

berehhh.. nanti ibu amna masak lagi ya..jemput2 kak kyra n fmly dtg umah amna ya..

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna