CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

18 March 2009


AF DI LCCT

Alhamdulillah,skg nie Amna telahpun selamat sampai kat kg untuk bercuti selama lima hari...Semalam,setelah pulang dari tempat kerja jam 5 petang,ibu terus ambil Amna kat Taska. Setelah pastikan tiada apa lagi yang tertinggal , lebih kurang jam 6.30 ptg kami bertolak ke LCCT.Dalam fikiran rungsing jugak takut2 Amna menangis dalam kapal terbang nanti,maklumlah inilah pertama kali Amna naik flight selepas di lahirkan..dulu masa fist dia naik kapal terbang ok tak buat hal..tapi masa tu dia dalam peyut ibu lagi he he he

Ibu dan Amna di LCCT tengah "chek-in" beg


Sementara menunggu waktu berlepas, Amna dan ibu sempat lagi ronda kedai2 kat dalam LCCT
Setelah selesai ronda2 berehat kejap sementara pintu gate di buka.. nasib baik Amna ok malam nie...tak meragam, kalau kat rumah waktu nie Amna dah zzzzzzzz .

Wah bersemangat beeetul ibu nak balik kg, siap beratur kat depan sekali,sambil berborak2 dengan kawan baru

Amna pulak cukup ceria malam nie, macam tahu2 nak balik kampung, kalau macam niebulan depan kita balik kg lagi yeaa.


Sempat lagi bergambar dalam "kapa tube" sebelum ianya berlepas..ccaya lah Amna

Sarapan tetap sarapan..walau dimana berada.. Amna Amna

Alhamdulillah selamat sampai di Airport Lapangan Terbang Sultan Ismail Pengkalan Chepa jam 11 malam...walapun agak lewat setengah jam dari jadual asal

Terima Kasih Cik Naa kerana datang jemput Amna kat Airport.

video

Suasana sibuk di LCCT

3 comments:

DYLA said...

amna balik kmpg yer?
wah sonoknya kecik lagi dah dpt naik flight.

zieha said...

senyum jer amna, mesti happy sgt dapat flight gan mama kann? kampung kat mana yer?

baby AF said...

DYLA,
a'ah amna nk balik jumpa tok bat n nenek..hehe x pe nanti inas ajak ibu naik fligt ya..everyone can fly..iklan daa.

zieha,
sukee nk blk kampung..da time tido pn xnk tido dlm flight..kampung amna kat kelantan..jom ke kota bharu..

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna