CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

08 May 2010

Nasi Arab : Restoran Saba' Cyberjaya


Hari nie Amna belanja Cik naa & Cik Nie makan tengahari kat restoran arab kat Cyberjaya....Ingatkan restoran nie buka awal macam biasa, rupanya pada hujung minggu, pukul 1 baru buka, so terpaksa laa menunggu.......
Bergambar dulu , sementara menunggu restoran di buka
Wah dah pandai bergaya yea..
Mana makanan nie...Nana nok
Ok, minuman dah sampai
Apa yang Cik Nie tunjuk tuu
ooo makanan dah sampai..
Amna dah start......?
sesi santap menyantap sedang beropersi
Ok jugak makanan kat sini Bu,

video

3 comments:

idasm said...

salam amna... auntie ida pernah makan kat restoran ni. boleh tahan sedap, begitu juga dgn harganya.. pun boleh tahan tinggi... hehe

Amna Faqiha said...

idasm,
salam, auntie ida, a'ah ok2 lah rasenya..sesekali boleh lah kan..tp tentu lbh sedapp masakan kat restoran auntie ida, entah bila amna sekeluarga dpt pi sana plak hehe

amin said...

mcm sedaaap je, nak try le...

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna