CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Besday

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

^______^

13 December 2009

AF kembali Daaa

Setelah hampir 3 bulan Amna "bercuti" dari alam cyber....entah camana hari nie..tergerak pulak nak masukkan xtvt amna di dalam blognya...hari nie tidak ada xvtv yang menarik sangat pun...cuma hari nie...Ibu dan Cik Nie bawa amna ke perpustakaan kat presint 9....walaupun Amna belum lagi pandai 3M (membaca,menulis,mengira) tapi elok juga bagi pendedahan awal dalam bab baca membaca nie...seperti kata pepatah..melentur buluh biar dari rebungnya..cehhh...
Masa kat dalam perpustakaan ...sempat snap beberapa keping gambar Amna :-








video

5 comments:

DiyanaDaniel said...

Salam...

Hai amna...wha..amna dah besar dah..semakin 'cute' lak tu..misti dah cekap berjalan kan sekarang...lama cik umi tak dengar cita amna..sampaikan salam pada ibu.

Amna Faqiha said...

DiyanaDaniel,
w'salam,
hi Daniel..taklah blom lagi..kalo brcakap laju la.hehe
Amna da bagitau ibu..bila boleh jumpa daniel ni?

kopibeng said...

amna dah pndai bca buku ye..
nnt suruh ayah & ibu beli buku banyak2..

Ena Qalinsya said...

makin besar amna dan makin chumel hehehehe

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

alahai amna...rindu la kat kamoo..

pi library tak ajak acu yanie pun?

hehhehhe

AF

Ucapan Dan Kad Raya Buat Amna