Koleksi gambar perkahwinan Cik Naa pada 11/6/2010 yang lepas
Masa akad nikah
Alhamdulillah..Cik Naa dah sah bergelar seorang Isteri
Upacara membatal air sembahyang
~~EnGkAuLAh RaTu HaTi iBu & AyAh~~
Masa akad nikah
Alhamdulillah..Cik Naa dah sah bergelar seorang Isteri
Upacara membatal air sembahyang
![]() |
| Ronda2 kat kedai handphone |
![]() |
| Amna suka sangat bila salesman handphone bagi belon kat dia |
![]() |
| Wah ...dua2 Amna dapat belon...Amna suka Maxis ker Digi nie? |
![]() |
| ooo...Amna suka Digi..bagus2..."Digi Always the smarter choice" |
![]() |
| Apsal sampai terngaga tu |
![]() |
| Elok2 pegang belon tu.... |
![]() |
| Bergaya nampakkk |
![]() |
| Pegang apa tu? |
![]() |
| Dah pandai mintak aiskrim yea |
![]() |
| Fist time Amna bergambar berlatar belakangkan bangunan nie |
![]() | ||||||
| Tengah tengok apa tu? Ibu Mana? |
![]() |
| Bergambar dulu...sebelum mandi manda |
![]() |
| Amna sangat teruja tengok pantai... |
![]() |
| Bergambar dengan "Ayah Ngah".. |
![]() |
| Nama saya Amna Faqiha |
![]() |
| Bergambar dengan Cik Nie , Cik Naa & Ibu |
![]() |
| Mula2 terasa takut juga nak mandi |
![]() | |||||||
| Ok Bu, dah boleh lepas tangan |
![]() |
| Dah boleh main sorang2 |
![]() |
| Sebelum pulang tukar baju dan bergambar dulu |
![]() |
| Bergambar dulu , sementara menunggu restoran di buka |
![]() |
| Wah dah pandai bergaya yea.. |
![]() |
| Mana makanan nie...Nana nok |
![]() |
| Ok, minuman dah sampai |
![]() |
| Apa yang Cik Nie tunjuk tuu |
![]() ![]() |
| ooo makanan dah sampai.. |
![]() |
| Amna dah start......? |
![]() |
| sesi santap menyantap sedang beropersi |
![]() |
| Ok jugak makanan kat sini Bu, |
| AMNA FAQIHA | |
| A | Amanah |
| M | Mesra |
| N | Naif |
| A | Alim |
| F | Fleksibel |
| A | Abadi |
| Q | Qualiti |
| I | Ikhlas |
| H | Harum |
| A | Asli |
| Apa ada pada nama? | |